Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výpočetní model a analýza systému adaptivních semaforů
Terbr, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu adaptivních křižovatek a studiem jejich vlivu na plynulost provozu a jiné. V práci je obsažen rozbor aktuálně používaných dopravních detektorů, rozbor hlavních problémů klasických křižovatek a možnosti jejich řešení, následně návrh modelu, popis realizace a testování vytvořeného modelu. Výsledný model je vytvořen v softwaru UPPAAL SMC a jedná se o systém navzájem komunikujících časovaných automatů. Testování probíhá porovnáváním výsledků testů klasických semaforů s výsledky adaptivních semaforů.
Modelování a analýza řízení samočinně parkujícího vozidla
Krucina, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá samočinně parkujícími vozidly a jejich chováním. Popisuje různé stupně automatizace parkování a s tím spojené technologie. Zabývá se kinematickým modelem vozidla a různými způsoby reprezentace pohybu. Shrnuje základní modelovací nástroje a věnuje se především nástroji UPPAAL SMC, ve kterém je následně vytvořen model samočinně parkujícího vozidla a jeho okolí, jehož implementace je v práci popsána. V závěru práce je vytvořený model podroben analýze pomocí metody statistického ověřování modelu a následně je zkoumán vliv hustoty provozu.
Výpočetní model a analýza samočinně řízeného vozidla
Gardáš, Milan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá samočinně řízenými vozidly. Nejprve obsahuje popis současného vývoje těchto vozidel, tedy z čeho se skládají, jak fungují, a je nastíněn jejich další možný vývoj. Dále se zde nachází popis možných nástrojů použitelných pro modelování. Práce obsahuje návrh, popis vývoje a testování simulačního modelu ve verifikačním prostředí UPPAAL Stratego. Výsledný model je systémem vzájemně komunikujících časovaných automatů. Analýza vlastností modelu je založená na metodě statistického ověřování modelu. Model umožňuje zkoumat chování autonomního vozidla v situacích, které odpovídají běžnému provozu.
Modelování a analýza řízení samočinně parkujícího vozidla
Krucina, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá samočinně parkujícími vozidly a jejich chováním. Popisuje různé stupně automatizace parkování a s tím spojené technologie. Zabývá se kinematickým modelem vozidla a různými způsoby reprezentace pohybu. Shrnuje základní modelovací nástroje a věnuje se především nástroji UPPAAL SMC, ve kterém je následně vytvořen model samočinně parkujícího vozidla a jeho okolí, jehož implementace je v práci popsána. V závěru práce je vytvořený model podroben analýze pomocí metody statistického ověřování modelu a následně je zkoumán vliv hustoty provozu.
Výpočetní model a analýza systému adaptivních semaforů
Terbr, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu adaptivních křižovatek a studiem jejich vlivu na plynulost provozu a jiné. V práci je obsažen rozbor aktuálně používaných dopravních detektorů, rozbor hlavních problémů klasických křižovatek a možnosti jejich řešení, následně návrh modelu, popis realizace a testování vytvořeného modelu. Výsledný model je vytvořen v softwaru UPPAAL SMC a jedná se o systém navzájem komunikujících časovaných automatů. Testování probíhá porovnáváním výsledků testů klasických semaforů s výsledky adaptivních semaforů.
Výpočetní model a analýza samočinně řízeného vozidla
Gardáš, Milan ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá samočinně řízenými vozidly. Nejprve obsahuje popis současného vývoje těchto vozidel, tedy z čeho se skládají, jak fungují, a je nastíněn jejich další možný vývoj. Dále se zde nachází popis možných nástrojů použitelných pro modelování. Práce obsahuje návrh, popis vývoje a testování simulačního modelu ve verifikačním prostředí UPPAAL Stratego. Výsledný model je systémem vzájemně komunikujících časovaných automatů. Analýza vlastností modelu je založená na metodě statistického ověřování modelu. Model umožňuje zkoumat chování autonomního vozidla v situacích, které odpovídají běžnému provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.